UFO observation - lys blinkede, fadede ud og forsvandt

UFO observation - lys blinkede, fadede ud og forsvandt på den sydlige himmel set fra Tjørnehaven i Odense den 18. Maj 2019 kl. 23.12. Det hele skete på få sekunder. Jeg så en stjerne der lyste op for derefter langsomt at fade helt ud. Dette skete ca. 40 grader oppe på himlen og tog omkring 10 sekunder. Stjernen syntes stationær, ikke i bevægelse.

Jeg mistede min kære mor samme dag så jeg vinkede for en sikkerheds skyld...

Observerede yderligere 1 min. men intet skete.

Periode med forhøjet UFO aktivitet

Allerede den 14. Maj 2019 omkring kl. 19.36 så jeg noget mærkeligt. Et sky-hvidt UFO fløj hen over himlen i syd-østlig retning med samme hastighed som et rutefly. Men det var ligesom en rund tåge der bevægede sig lydløst, ingen motorlyd.



Også den 14. Maj 2019 om aftenen kl. 21.16 sidder jeg sammen med min mor på hendes terrasse i Tjørnehaven i Odense. Jeg kigger ud igennem et hul i nogle træer og ser en sær sky der er cigar-formet. Umiddelbart ville jeg tro det var en sky. Men måden den forsvandt på var mystisk. Det var som om den vendte og blev mindre og mindre set fra mit perspektiv. Til sidst forsvandt den helt. Den bevægede sig ikke væk til højre, venstre, op, ned, men blev "on the spot" mens den forsvandt?

UFO aktivitet og dødsfald sker

Jeg synes det er lidt forunderligt at der er den her UFO aktivitet op til og efter min mors død om eftermiddagen den 18. Maj 2019. Det er ikke første gang de dukker op før skelsættende begivenheder i mit liv. Var de her for at varsle mig eller for at hente min mor hjem? Eller begge dele? Min erfaring med UFO´er siger mig at det er dem fra den anden side.

Den anden side er dér hvor vi går hen når vi dør. Læs mere om dette her: UFO observation endte med kontakt til rumvæsen

UFO UPDATE

Den aflange cigar-formede sky jeg så den 14. Maj dukkede op igen den 20. Maj omkring kl. 20.45 syd for Tjørnehaven i Odense. Jeg sad og snakkede med min søster mens jeg undrede mig over denne hersens aflange cigar-formede sky der var der igen. Var det nu bare en sky eller noget andet? Synes det er lidt mystisk at jeg ser samme "sky" eller UFO om man vil igen igen.

I skrivende stund den 21. Maj 2019 har jeg holdt en del øje med himlen dér hvor jeg så den cigar-formede sky sidst. Men den dukkede ikke op og kl. 22.12 var mørket faldet på og det regnede tungt.

Gå tilbage til UFO billeder fra Danmark eller se mit engelske site My UFO photos med endnu flere UFO fotografier.

Kommentarer