UFO observation endte med kontakt til rumvæsen

UFO observation endte med kontakt til rumvæsen var en hændelse der skete da jeg var 12 år gammel. Det var min første observation af et uidentificeret flyvende objekt der blev set som en funklende stjerne der landede et stykke væk. To dage efter blev jeg pludselig klar over jeg havde taget del i endnu en hændelse. Et møde havde fundet sted.



Jeg husker ikke den aktuelle dato for observationen. Det var i den sene sommertid i 1981 omkring kl. 20-20.30. Jeg var udenfor sammen med 4-5 andre inklusive min nabo, alle i samme aldersgruppe omkring de 12 år. Vi stod ved vængets vendeplads og pjattede rundt. Mørket var lige faldet på, himlen var skyfri og vi kunne se stjernerne klart og tydeligt.

UFO observation udvikler sig til en UFO landing

Mine øjne var ofte rettet mod himlen og denne aften var ingen undtagelse. Og jeg ser den her stjerne der flyver hen over himlen og peger op. Wow, se deroppe udbrød jeg! Og vi alle observerede et klart funklende lys. Umiddelbart syntes det at bevæge sig hen over himlen. Men hurtigt blev vi klar over det faktisk kom ned i en stor bue.

Vi var alle fokuseret på det mystiske objekt til sidst fordi vi kunne se det kom ned. Vi observerede det i et par minutter mens det dalede ned indtil det forsvandt bag nogle træer omkring 1,5 km ude. Vores UFO observation havde nu udviklet sig til en UFO landing. Efter lyset forsvandt bag træerne skete der ikke mere.

Rumskib "techno" opvisning - UFO skyder ud i rummet

Mens vi ventede på UFO´et skulle komme op igen blev det sent. De andre unger på stedet begyndte at gå hjem en efter en. Undtagen mig og min nabo, vi ventede stadig fordi vi virkelig forventede UFO´et ville komme op igen. Men efter en halv time gav vi op og blev enige om at gå hjem. Vores forældre havde sagt vi skulle være hjemme på det tidspunkt. Så vi begyndte at gå hjemad. Men efter kun få meter kiggede vi begge på hinanden, vendte rundt, og styrtede tilbage.

På nøjagtig samme tid vi begge var tilbage og havde øjnene rettet mod stedet hvor objektet var gået ned, så vi en tynd lysende streg fra bag træerne og ud i rummet. Det var som en blitz fra et kamera, bare som en tynd lodret lysende streg. Vi skreg begge "oooohhhhhh" og flippede helt ud over den her ret cool rumskib "techno" opvisning.

Vi var i hvert fald begge enige om at vi havde haft en ægte UFO observation. Landings-retning og positionen på den lysende streg var den samme. Den lysende streg skød ikke opad med en given hastighed. Den var komplet fra jorden og op gennem atmosfæren. Tiden hvor den lysende streg var synlig var som en blitz på et kamera. Der var ingen lyd fra UFO´et da det dalede ned og ej heller da det skød op. Lyset var, da det dalede, som en funklende stjerne.

UFO observation gjorde os telepatiske?

Jeg spørger mig selv hvordan det kan være at vi begge pludselig får den samme impuls, at vi må tilbage til stedet hvorfra vi så UFO´et gå ned? Og nøjagtig som vi er tilbage og har øjnene rettet mod landinsstedet, ser vi en tynd streg af lys der forsvinder ud i verdensrummet? Gjorde observationen os telepatiske med forbindelse til dem i det ukendte fartøj?

Jeg synes i hvert fald det var ret besynderligt. Og det besynderlige var ikke overstået endnu. Hvordan det gik med min nabo Claus ved jeg ikke. Vi snakkede aldrig om hændelsen efterfølgende. Vi havde jo travlt med vores teenage-liv. Men den paranormale verden var kommet for at blive, i hvert fald kom der en spændende respons to dage efter...

Kontakt til rumvæsen udenfor tiden

Så to dage efter UFO observationen bliver jeg pludselig klar over at jeg har været til et møde med et rumvæsen. Mødet skete dér hvor vi havde haft observationen to dage forinden. Bevidstheden om dette møde kom ud af det blå omkring middagstid mener jeg at kunne huske. Det kunne ligeså godt have været en drøm jeg drømte som jeg kunne huske når jeg stod op om morgenen. Men mindet om denne her "drøm" kom til mig i vågen tilstand op ad dagen.



Det var ikke muligt for mig at udpege dag og tidspunkt for dette møde. Men hændelsen var i min hukommelse som om det virkelig var sket. Jeg endte med at konkludere at mødet måtte være sket udenfor tiden. Det vil sige i en slags tidslomme hvor tiden ikke gik. Det havde således ikke taget et sekund af min tid i den virkelige fysiske verden. Uanset hvad der skete rent teknisk tidsmæssigt, så var der et møde jeg var en del af fordi jeg huskede det sådan.

Rødt lys fangede min opmærksomhed

Jeg husker jeg står i vores indkørsel og kigger ned mod vendepladsen hvor jeg ser et rødt lys. Og efter at have set på dette røde lys er det som om jeg sætter i bevægelse hen imod det. Jeg husker ikke at jeg går. Da jeg nærmer mig ser jeg at det røde lys er en projektør der står på noget der ligner en tripod. Og nu ser jeg nogen stå til højre for projektøren.



Mens alt dette sker har jeg ingen frygt men er i en afslappet tilstand. Da jeg nærmer mig det røde lys yderligere kan jeg se der står en person i en admirals uniform. Han er ikke et menneske. Da jeg kommer helt hen til ham smiler han. Og det er det sidste jeg husker, hans smil, og så bliver der sort...

Rumvæsen 1,2 til 1,4 meter høj iført en Admirals uniform

Rumvæsnet jeg stod over for var omkring 1,2 til 1,4 meter høj. Hans hår var kortklippet som en marinesoldats. Han bar en uniform der bedst kan beskrives som en admirals uniform med frynser på skuldrene og det hele. Han var slank og hans ansigt så fladt ud på forsiden og en kende rektangulær fra pande til hage. Han havde synlige øjne, ører, næse og mund, og hans hudfarve var hvidlig med et gult skær.

Der er faktisk ikke så meget rumvæsen over dette individ. Han er meget menneskelig af udseende men lille og ikke så høj. Hans hoved derimod var en smule større i relation til hans krop sammenlignet med et menneskes.

Rumvæsen indvarsler begyndelsen på en lang række paranormale hændelser (og problemer)

Mødet med dette rumvæsen skulle vise sig at blive begyndelsen på en lang række paranormale hændelser i mit liv. Blandt andet flere UFO observationer. I 2009 fik jeg mit første DSLR kamera og har til dags dato taget over 7200 billeder af vejr, skyer, kondensstriber og diverse himmelfænomener. Det har også kastet en pæn række UFO fotografier af sig.

De fleste uidentificerede flyvende objekter ser jeg ikke mens jeg fotograferer. Først bagefter når jeg kigger alle billederne igennem opdager jeg de sære manifestationer i fotografierne.

Rummanden i det funklende fartøj indvarslede også problemer. Årtiers rockerchikane startede efterfølgende efter jeg stoppede et bandemedlem i at tage "bropenge" fra en mindreårig dreng. Derefter startede en masse ulykkeligt og dumt hurlumhej. De synes at have sat alt ind på at ødelægge min person ved hjælp af falske rygter. Dette har stået på siden 1982 og i dag lever jeg nærmest som eneboer. Det har jeg det bedst med...

Modtager psykologisk energi...

Sideløbende har jeg dog haft al den support jeg kunne drømme om. Det i form af psykologisk energi der bliver sendt til mig. Det er energi som løfter mig så jeg kan klare hvad som helst. Det er kontaktoplevelser blandt andet med et super smukt kvindeligt væsen. Det er visioner, information og minder om begivenheder der dukker op ud af det blå. Sidst men ikke mindst har der været en masse aktivitet på himlen som jeg har været heldig at forevige i adskillelige fotografier

Det extraterrestrielle, hvad jeg formoder det er, er meget nærværende i mit liv. Det har for altid ændret min opfattelse af virkeligheden. Jeg er hverken kristen, muslim, buddist eller noget andet jordisk. Jeg tror derimod på universet fordi jeg kan se det, røre det og være det. Og det gør mig tryg at det er der, siden jeg så kan være sikker på jeg ikke er helt alene.

Minder fra mellem min sidste død og sidste fødsel

Rumvæsnet som jeg formoder kom fra det funklende lys vi så gå ned bag træerne, var ikke helt ukendt for mig. Dette vidste jeg dog ikke ved den første kontaktoplevelse i mit tolvte år. Det kom først meget senere i livet hvor jeg blev klar over noget meget usædvanligt. Jeg har tre minder fra mellem min sidste død og sidste fødsel, tre situationer jeg kan huske fra tomrummet mellem døden og livet. Jeg var simpelthen ved bevidsthed et sted i universet før jeg blev født ind her på kloden. Og der hvor jeg var, var rumvæsnet også.

Det var ham der var tilstede i det lokale jeg befandt mig i, lige før jeg blev sendt hertil. Der sad han ned som den eneste med sin store åbne mappe. Alle vi andre, det vil sige os humanoider, stod op mens vi kiggede indad i lokalet på et slags hologram. Jeg vil beskrive lokalet som et slags auditorium, eller klasselokale. Der er én række borde i den ene ende og i den anden ende af lokalet et "device" af en art der viser billeder eller hologrammer.

Hologrammet og den digitale tunnel...

Hologrammet viste mig som jeg ville se ud i en alder af omkring 18 år mens jeg lever på jorden. Jeg husker også jeg stod yderst ude til venstre bag rækken af borde mens der var flere stående personer til højre for mig. Det næste jeg husker er at jeg farer gennem en mørk tunnel. Den virker nærmest digital på den måde vælvingen pulserer i meget mørkegrå farver.

Det næste jeg ser er jorden der kommer til syne. Den øvre halvdel af kloden ligger i sollys og den nedre i mørke. Jeg nærmer mig tilsyneladende mit nye hjem med Solen i kl. 12. Da jeg opdager det er jorden jager en frygt igennem mig. Men nu var det for sent at vende om og så husker jeg ikke mere. Der blev sort, jeg blev født...

Visitkort fra den anden side

Dette er nogle af de minder jeg har fra "den anden side" hvor rumvæsnet også var. Billedet af mig selv i hologrammet som 18-årig fik jeg med mig som et slags visitkort. Kan huske jeg i 7-8 års alderen undrede mig over hvorfor dette billede blev ved med at dukke op i mit sind? Instinktivt var jeg klar over det var mig selv men kunne ikke forklare hvor det kom fra? De første gange jeg blev opmærksom på billedet var det kun ansigtet jeg kunne se. Men med årene blev billedet større og større og det endte med jeg kunne se det samme som jeg så lige før jeg blev sendt afsted - hele lokalet og hologrammet.

Da jeg nærmede mig de 30 år fik jeg kontakt til en kvinde i København som guidede mig i en slags regression. Det var for at gå tilbage til det punkt mellem min sidste død og sidste fødsel for at se hvad der var der. Og det lykkedes hende at guide mig. I løbet af no time stod jeg pludselig i lokalet igen. Denne gang var jeg hologrammet og kiggede ind i lokalet og så rumvæsnet og alle de andre der stod bag bordrækken i den anden ende. Jeg blev dog så overrasket over hvad jeg så at jeg hurtigt åbnede øjnene igen. Det var næsten for meget af det gode.

Jeg syntes det er interessant at jeg IKKE står samme sted som før jeg blev sendt afsted. Jeg stod hvor hologrammet var, eller jeg var hologrammet og kiggede faktisk ind på mig selv som jeg så ud før jeg blev født. Vi var humanoider men med lidt anderledes træk end mennesker og vi stod alle sammen op.

Rumvæsen administrator af min inkarnation?

Rumvæsnet sad ned som den eneste med sin åbne mappe hvilket tyder på han har en højere rang end alle os andre. Da jeg så ham forfra denne gang var jeg klar over det var det samme individ som kom i det funklende UFO der landede da jeg var 12 år. Det var simpelthen den samme person. Og siden han besøger mig nu og da (i hans flyvende tallerken) tænker jeg han må have noget med min inkarnation at gøre. For det er jo det der er sket, jeg er blevet inkarneret og rumvæsnet synes at være involveret i denne proces. Er han mon ligefrem administrator af min inkarnation?

Han dukker op nu og da, eller de, UFO´erne. Nogen gange lige inden skelsættende begivenheder i mit liv. Andre gange mens en begivenhed udspiller sig eller lige efter. Det virker som om de ved mere om mit liv end jeg selv gør. Jeg har faktisk den stærke fornemmelse at de kan se hvad jeg ser...

De kom én gang i en stealth-sort flyvende tallerken hvor jeg bad dem komme. Det var dog sagt med lidt ironi overfor min veninde som i forvejen hørte på en del UFO-snak. Men mit ønske var at hun skulle se dem. Og de kom og hun kunne ikke undgå at se det. Men hun nægter at have set noget. Heldigvis fik jeg nogle brugbare video frames

Glimt fra den anden side

Det hele er meget komplekst og svært at forklare. Da jeg blev sendt hertil efterlod jeg også en krop på den anden side. Den er der lige nu i levende live, dog i dyb søvn. Så teknisk set er jeg to steder på én gang. Ovre på den anden side ligger jeg og drømmer mit liv her i skrivende stund.

Jeg har også fået nogle glimt fra den anden side siden jeg har været vågnet et kort øjeblik indtil flere gange. Første gang jeg vågnede sad jeg ligesom en astronaut liggende i en stol. En meget smuk kvindelig humanoid kom imod mig. Hun gik meget præcist som en robot. Hun kom helt hen og rakte ud mod min mave og drejede på et eller andet jeg ikke kunne se. Derefter blev det sort igen. Senere har jeg fået det indtryk at jeg nu ligger i en seng med noget teknisk isenkram påmonteret på sengen. Det er ekstremt syret men rent faktisk sådan det forholder sig i mine visioner.

Besøgte UFO landingsstedet i 2013 og flyvende tallerken dukker op

Først i 2013 fik jeg den tilskyndelse at prøve at besøge UFO landingsstedet. Med mig havde jeg al mit kameraudstyr og havde sat mig for at dokumentere alt hvad der syntes at være mystisk. Et objekt dukker op på himlen og jeg tager med held flere fotografier af det jeg tror er et rutefly. Billederne viser imidlertid en flyvende tallerken med to synlige koøjer og jeg formoder det var rumvæsnet der kom forbi et smut (artikel/billeder på vej link kommer her).

Sidste nyt fra rumvæsnet - gider ikke høre om eurojackpot

Min sidste vision handlede om noget så jordnært som eurojackpot. Jeg har i årets første måneder af 2019 gået og ønsket en gevinst i eurojackpot da jeg har frygteligt brug for penge. Her hvor jeg bor har relaterede til Hells Angels befæstet gaden jeg bor på og faktisk hele området. Så jeg går og dagdrømmer om at få mit eget hus med en høj mur omkring og en meget stor bil til. Det er for at kunne leve 100% trygt for både rockere og ISIS-sympatisører som tilsyneladende er begyndt at arbejde sammen imod mig. Jeg kan ikke bevæge mig nogen steder hen uden at blive overvåget. Og et par gange har de forsøgt at køre mig ned med bil når jeg er på cykel, så jeg er en truet dyreart.

Historien kort fortalt er, at jeg bevidst sendte mit ønske til den anden side hvor jeg ved de lytter med. Men jeg fik senere et "opkald" fra rumvæsnet som jeg ser sidde i sin mørke stol nærmest i tusmørke. Det var ikke noget live-feed men endnu en vision. Det var om det hersens eurojackpot som han ikke syntes jeg skulle belemre dem med. Det var ikke det de var der for mig for. Det vidste jeg egentlig godt i forvejen, men jeg var så febrilsk at jeg prøvede alligevel. Men det var klar besked, hold din kæft med dit eurojackpot og gør det rigtige i stedet. Det er det Du er der for!

Det blev modtaget med stor ydmyghed. Jeg er evigt taknemmelig fordi de er der. Skulle det stå mellem kr. 570.000.000,- og dem, valgte jeg selvfølgelig dem. Jeg skal blot leve mit liv med det jeg nu engang har, det er aftalen. Jeg skal også kunne se dem i øjnene når jeg kommer tilbage og helst klare opgaven her på jorden inden det er for sent. Ellers risikerer jeg at blive sendt retur for at gennemføre udfordringen igen for at se om jeg gør det rigtige...

Observations data

  • Danmark, Odense September ‎1981 omkring kl. 20:00
  • Position: Google Maps
  • Kompas retning: Lodret oppe / landede i østlig retning

Gå tilbage til UFO billeder fra Danmark eller se mit engelske site My UFO photos med endnu flere UFO fotografier.

Kommentarer