UFO billeder fra Danmark (autentiske fotografier)

UFO billeder fra Danmark er den forkortede Danske version af myufophotos.com. Det omhandler autentiske UFO fotografier der hovedsageligt er blevet taget i Danmark over Odense siden 2009.

UFO billeder fra Danmark (tegning af UFO vision)

Det er fotografier i høj opløsning taget med DSLR kameraer. Til dags dato har jeg over 7200 billeder af vejr, skyer, kondensstriber og himmelfænomener. Og i nogle få af disse billeder er der uidentificerede flyvende objekter (UFOer) tilstede på himlen. I de fleste tilfælde ser jeg dem ikke når jeg fotograferer. Først bagefter når jeg kigger billedmaterialet igennem opdager jeg den sære aktivitet. Billedet herover er ikke et autentisk fotografi men en tegning der viser en flyvende tallerken med fire sfærer. Det illustrerer hvad jeg så som et forvarsel i forbindelse med en kontaktoplevelse...

Ved siden af fotografierne har jeg også været heldig at optage to videoer med to forskellige uidentificerede flyvende fartøjer. Den ene var en flyvende tallerken observeret på tæt hold og som efterfølgende blev filmet flyve væk. Den anden video viser et mørkt fartøj der kondenserer mens det flyver forbi kameraet i høj fart.

UFO billeder fra Danmark (autentiske fotografier)

Om UFO´erne har terrestrial eller extraterrestrial oprindelse vil jeg lade være op til læseren selv at bedømme. Men fotografierne lyver ikke, det er autentiske fotografier der viser paranormale fænomener. Udover insekter, fugle, optisk lys og andre kendte fænomener i billederne er der en lille rest tilbage der ikke uden videre lader sig forklare...

UFO observationer i Danmark

Udover mine fotografier som jeg først begyndte at tage i 2009, har jeg også haft nogle UFO observationer.

Mystiske vejrfænomener

De mange tusinde fotografier af skyer og kondensstriber har afsløret nogle få sære vejrfænomener. Her manifesterer skyer sig på en sådan måde at de fremstår meget besynderlige. Her er nogle af dem.
Gå tilbage til forside

Kommentarer