UFO observation med mystisk væsen over Odense

UFO observation med mystisk væsen over Odense er historien om en mystisk oplevelse den ene dag som resulterede i flere UFO foto observationer den næste dag. Det startede uskyldigt nok med en sommerfugl der stoppede mig tre gange i træk mens jeg var på vej ind på en aflukket græsmark. Det var den aktuelle forløber for en mystisk begivenhed sekunder senere med et sært flyvende transparent fiskelignende væsen. Næste dag vendte jeg tilbage til stedet med mit Canon EOS 60D DSLR kamera og tog 173 fotografier af stedet og himlen. Det resulterede i at jeg fangede det samme mystiske væsen på fotografi sammen med over 30 forskellige uidentificerede flyvende objekter.



Den 24. Maj 2017 i Danmark, Odense city, havde jeg en UFO observation med et mærkeligt flyvende væsen. Dagen efter den 25. Maj 2017 var jeg heldig at fange det samme sære væsen på fotografi se herover. Det ligner en flyvende fisk med finner (eller vinger) lige bag dets hoved. Væsen observationen og den efterfølgende undersøgelse af stedet og himlen med kamera resulterede i måske verdens største UFO flåde foto-observationsarkiv.

Sommerfuglens forvarsel før UFO observation

Den 24. Maj 2017 var jeg ude og gå med min mors hund. Vi plejer at gå ind på en aflukket græsmark med træer og bevoksning hele vejen rundt. Der kan hunden løbe løs. Typisk går vi fra indgangen i den ene ende og op i den anden ende af græsmarken langs en meget smal sti og tilbage igen. Stien er vel kun 15 cm i bredden.

Jeg har aldrig oplevet sære ting her men denne gang var anderledes. Nogle få meter efter indgangen mødte jeg en sommerfugl som sad foran mig på stien. Den sad meget præcist i midten af den smalle sti. Jeg var nær gået ind i den. Jeg stoppede brat og den fløj op og ud til højre ud af mit synsfelt. Jeg gik 2-3 skridt mere men pludselig kom den ind fra højre, landede lige foran mig nøjagtig i midten af stien. Var næsten ved at gå ind i den igen. Stoppede brat igen, den fløj op og ud mod højre ud af mit synsfelt for anden gang.

Jeg gik 2-3 skridt mere og det hele gentog sig en trejie gang. Sommerfuglen kom ind fra højre og satte sig nøjagtig i midten af stien foran mig. Dens evne til at positionere sig i midten af stien var umulig at ignorere. Det var her jeg blev klar over der måske var noget der forsøgte at forhindre mig i at fortsætte ind på den aflukkede græsmark?

UFO observation med mystisk transparent væsen

Det lyder måske fjollet men jeg troede virkelig på at sommerfuglen foran mig var et tegn og jeg valgte at respektere det. Så jeg stod stille og observerede græsmarken foran mig mens jeg undrede mig over hvad det kunne være der var i gærde? Hunden rendte rundt oppe i den anden ende af græsmarken og alt syntes normalt. Men så pludselig ser jeg noget meget mærkeligt. Et 75-85 cm langt transparent væsen flyver op tæt på hunden og følger en præcis linje opad.

Mystisk transparent væsen tegning

Det fløj faktisk langsomt i forhold til almindelige fugle og de agerhøner hunden skræmmer op nu og da. Denne her fløj opad i en 30-35 graders vinkel forholdsvis langsomt i lige linje. Det flappede lydløst med sine alt for små vinger. Det sære var at bevægelsen af disse vinger ikke syntes at passe med dens aktuelle flyvning. På en eller anden måde så det ud som om det bevægede sig under vand, bare i fri luft. Jeg fik den opfattelse at vingernes bevægelse og væsnets flyvning ikke havde noget med hinanden at gøre. Det var som om andre ting spillede ind i dets evne til at flyve.

Mystisk væsen bevægelse illustration

Det paranormale væsen fløj i en præcis linje opad. Kroppen syntes ikke at være under indflydelse af vingernes bevægelse. Ingen inerti syntes at bevæge kroppen op og ned. Måden hvorpå det fløj syntes at være ude af sync med de fysiske love. Det fløj og lignede en fisk med små finner lige bag dets hoved. Men disse finner synes ikke at være i stand til at løfte den forholdsvis store krop. Der må være et problem med balanceringen med mindre den bageste del af kroppen intet vejer.

Kroppen gik ud i en spids i begge ender. Kroppen virkede gennemsigtig. Hovedet var markeret af en lille aflang mørk plet som jeg formoder var dets ene øje.

Transparent væsen med bevægelige striber på kroppen

Jeg kunne se væsnet med træerne som baggrund på sin vej opad. Da det nåede over træerne og fik himlen som baggrund forsvandt det. Det syntes at være transparent med lodrette sorte svagtlysende felter der bevæger sig frem og tilbage på kroppen. Det gav nogle associationer til Siamese tigerfish som også har sorte lodrette felter på kroppen. Hvad angår den blinkende effekt er det tætteste jeg kan sammenligne med dybhavsfisken Rainbow Jellyfish

Paranormal oplevelse

Først en meget præcis sommerfugl der stopper mig tre gange i træk. Og pludselig dukker en transparent flyvende tigerstribet fisk op? Det var så paranormalt som det overhovedet kunne blive. Jeg har aldrig set et sådant væsen før, eller, jo jeg har. Det mærkelige er at jeg sandsynligvis har haft en vision med dette væsen.

Væsen tilstede under rumfærge opsendelse?

Jeg husker jeg så en af de allersidste rumfærge opsendelser, og der var et overvågningskamera bagved MAIN raketmotorerne. Der kunne man se dyserne fra foroven og ned under en opsendelse. Og foroven disse dyser farede det her væsen rundt som en nysgerrig kolibri. Det gjorde den i meget hurtige ryk som om den var elektrisk.

Jeg mente jo jeg havde set dette i en video i dagene efter én af de sidste opsendelser, men det lykkedes mig aldrig at finde videoen igen. Enten er videoen taget ned eller jeg har haft en vision med væsnet. Meget mærkeligt.

Bevægelsesmønster eller gennemsigtighed?

Hvis du studerer de nederste to billeder vil du se at kroppen synes transparent i begge ender. Det kunne muligvis være pågrund af objektets bevægelse mens det bliver fotograferet. Men når du kigger på den ene vinge med den lyse plet for enden, synes det ikke at være underlagt bevægelseseffekten så meget. Der synes ikke at være overensstemmelse mellem kroppens bevægelse og vingespidsens bevægelse. Vingen burde efter min mening være lige så utydelig som kroppens ender. Men vingen er ikke sløret på samme måde som kroppens to ender er det?

Bevægelsesmønster eller gennemsigtighed

Herunder ser du det samme mystiske væsen som herover. Billedet herunder er en såkaldt grafisk udregning lavet i Adobe Photoshop. Det viser at vingespidsen har den samme "massefylde" rent grafisk som midten af kroppen. Vingespidsen synes ikke at være transparent som enderne er det. Jeg tvivler på det er bevægelsesmønster, snarere gennemsigtighed.

Flyvende væsen grafisk udregning

Det sære væsen over Odense bevæger sig i fotografiet. Baseret på UFO observationen dagen forinden, så flyver dette væsen mod højre i billedet. Og så stemmer fotografiet fint overens med det jeg så live.

Verdens største UFO flåde foto-observationsarkiv

Det mystiske væsen foroven repræsenterer kun ét billede. Jeg tog i alt 173 fotografier hvoraf 43 indeholder uidentificerede flyvende objekter (UFO´er). Du finder galleriets forside her: UFO photo gallery

Observations data

  • Danmark, Odense 25. May 2017 kl. ‏‎14.40
  • Kamera position: Google Maps
  • Canon EOS 60D med Canon 18-55mm zoom lens
  • Kompas retning: Nord, Syd, Øst og Vest
  • Kilde billede: IMG_5994

Gå tilbage til UFO billeder fra Danmark eller se mit engelske site My UFO photos med endnu flere UFO fotografier.

Kommentarer