Flyvende tallerken med hurtig formskiftende sonde

Flyvende tallerken med hurtig formskiftende sonde var en temmelig heftig UFO observation. Et disk-formet stealth-sort objekt hænger pludselig over trætoppene foran mig og min veninde 150-200 meter væk. Det var en slank udgave af en klassisk flyvende tallerken. Det hang i luften ca. 5 sekunder hvorefter det begyndte at bevæge sig. Herefter fulgte en 3 minutter lang observation og jeg var i stand til at optage et lille klip på video med objektet.

Flyvende tallerken med ærefrygtindgydende formskiftende sonde

Billedet herover er et beskåret screenshot af én frame fra den originale video film der oprindeligt er 1920×1080 pixels. Den blev afspillet/pauset i Windows Mediaplayer, screenshot blev taget, derefter beskåret, forstørret og til sidst filtreret med Auto Tone i Adobe Photoshop. Nogle få frames fra videoen viser sig at indeholde interessante detaljer.

Begivenheden udspillede sig i det sydlige Odense tæt på min venindes kolonihave 19. Juni 2012 kl. 13.57. Her havde jeg allerede haft en UFO foto observation en måned tidligere. Denne gang var jeg klar med foto og video kamera.

Sort flyvende tallerken er lige pludselig foran os

Jeg var taget med min veninde i hendes kolonihave for at hjælpe med haven. Vi holdt pause og som den nørd jeg er, sad jeg og scannede den østlige himmel som en radar. Kiggede frem og tilbage konstant, for jeg ville være sikker på at jeg så det hvis der var noget. Sjovt nok, selvom jeg scanner himlen foran mig opdager jeg ikke et mørkt objekt komme til syne. Hvor jeg er ved at vende hovedet fra venstre mod højre opdager jeg pludselig objektet foran os.

Flyvende tallerken slank model tegning

Det stealth-sorte slanke fartøj stod stille i luften. Det var uden navigationslys, nummering eller type info. Der var ingen motorlyd og man kunne høre fuglene synge. Der var ingen vinduer eller koøjer synlige på denne flyvende tallerken. Den mørke farve gav en opfattelse af det var noget militært isenkram. Men det var i hvert fald ikke fra denne klode.

Mærkelig lyd fra det mystiske objekt

Mens den flyvende tallerken stod stille svævende foran os hørte jeg en lyd jeg formoder kom fra objektet. Lyden kan bedst beskrives som en kattelem der klapper når katten bevæger sig igennem. Dog var der en sær skrabe-lyd lige inden "klappet". Så det var en "skraaaaaaab-klap"-lyd. Både skrabe og klap-lyd havde en hul klang, som om resten af objektet rungede med. Det var delvist en metallisk lyd, delvist en lyd fra et lettere materiale. Lyden var i den dybe mellemtone. Efter klap-lyden kunne jeg se noget bevæge sig langs fartøjet men det var umuligt at skelne hvad det var. Et mørkt objekt der bevæger sig med et andet mørkt objekt som baggrund gør det lidt svært at se tydeligt hvad der foregår.

Flyvende tallerken sætter i bevægelse som en helikopter

Fronten på den flyvende tallerken, eller siden der vendte mod flyveretningen, dykkede en kende og det begyndte at bevæge sig. En helikopter dykker altid næsen en smule for at opnå fart. En Apache helikopter kunne gøre det samme. Men der var ingen propeller og ingen motorlyd. Kun et disk-formet mørkt fartøj som bevægede sig lydløst i en nordlig retning.

Det er så her hvor jeg griber mit videokamera men inden jeg når at starte video kamera op, når objektet et stykke ud. Og da jeg filmer gør jeg det i blinde da jeg på intet tidspunkt formår at se den flyvende tallerken på kamera displayet. Et lille display udenfor i dagslys er tilsyneladende en dårlig kombination når man skal finde en lille prik på skærmen.

En viewfinder man kan sætte øjet på og kigge igennem ville have løst problemet. Jeg forsøgte dog alligevel at fange objektet på video og filmede en kort sekvens hvor man kan se objektet flyve væk. Og det var heldigt nok at jeg gjorde dette. Der er nemlig nogle interessante detaljer som underbygger at der var en sekundær sonde der fløj rundt om den flyvende tallerken. Den outdatede video herunder viser den korte video sekvens i normal og langsom gengivelse.



Videokameraet optager i fuld HD ved 1920×1080 pixels og video filen er i digitalt format *.mts. Og det var muligt at få noget ekstra ud af nogle af de still frames hvor objektet er synligt. Blandt andet den formskiftende sonde.

Formskiftende sonde i aggressivt kredsløb omkring den flyvende tallerken

Jeg blev først klar over der var et sekundært objekt, en sonde, der cirklede omkring den flyvende tallerken da det var nået et stykke væk. Et kort øjeblik overvejede jeg det var en fugl til jeg så hvad sonden den gjorde.

Formskiftende sonde i aggressivt kredsløb omkring den flyvende tallerken

Sonden var et "V" i kl. 12, en sfære i kl. 03, igen et "V" i kl. 6 og så igen en sfære i kl. 9. Sådan fortsatte den under resten af observationen i et ret aggressivt tempo hvor 1 hel omgang varede lige under et sekund. Da det gik op for mig hvad der egentlig skete på himlen løb det koldt ned ad ryggen. Det her var noget ekstremt avanceret technologi og absolut ikke noget menneskeskabt isenkram. I billedet herover ses sonden mens den er ved at danne en sfære i kl. 9.

Formskiftende sonde illustration

Illustrationen herover viser den formskiftende sonde´s transformations-cyklus (bevægelse med uret). Hastigheden hvormed den formskiftende proces foregik var overvældende taget i betragtning af sonden skifter fra "V" til sfære to gange på noget der ligner under et sekund. Det her var i sandhed extraterrestriel udenjordisk teknologi i aktion.

Total kontrol over det molekulære niveau

Hvordan kan et objekt skifte form på denne måde og så hurtigt? Det må indebære total kontrol over det molekulære niveau. Nano-teknologi fuldt udviklet. Da det gik op for mig hvad jeg observerede blev jeg også lidt skræmt. Det var ikke frygtindgydende som sådan at se på. Men når sofistikeret udenjordisk teknologi som dette udspiller sig og du kan se det uomtvisteligt ikke er fra denne verden, så bliver man lidt frygtsom. Jeg gjorde i hvert fald.

Nærbillede af den formskiftende sonde

I billedet herunder er den hvide plet den flyvende tallerken. Pletten tættest på til venstre lidt forneden er med stor sikkerhed den formskiftende sonde. De tre øvrige prikker var jeg ikke klar var der før jeg fik billedet behandlet i Adobe Photoshop. Det viser den formskiftende sonde på vej til at forandre sig til en sfære men der mangler noget af den.

Nærbillede af formskiftende sonde

Billedet foroven er efter min egen mening beviset på at teknologisk avancerede rumvæsner besøger os. Det er et udenjordisk rumskib. Jeg mener at billedet næsten kan stå for sig selv med den sære konfiguration som grafikken i billedet fortæller der er. Det er jo ikke en F16 eller Boeing 747 man ser her. Det er noget helt andet.

Jeg turde ikke slippe synet af UFO´et og greb derfor ikke ud efter mit still kamera. Havde jeg fået et par fotografier i høj opløsning ville jeg helt sikkert have kunnet vise jer meget mere. Men i må nøjes med det jeg har her.

Den flyvende tallerken med sin hurtige formskiftende sonde var den første UFO observation i Charlotte´s kolonihave. Men bare en måned tidligere samme sted fotograferede jeg uanende et UFO moderskib som jeg fik to billeder med.

Observations data

  • Danmark, Odense 19. Juni 2012 kl. 13.57
  • Kamera position: Denmark, Odense
  • Kompas retning: Først observeret i øst.

Gå tilbage til UFO billeder fra Danmark eller se mit engelske site My UFO photos med endnu flere UFO fotografier.

Kommentarer